Długopisy reklamowe – jaki design sprawdzi się najlepiej?

Użycie drobnych gadżetów w celach marketingowych to dość znana praktyka, która, chociaż wymaga pewnego zaangażowania, potrafi przynieść naprawdę satysfakcjonujące efekty. Aby skutecznie wykorzystać długopisy reklamowe, trzeba jednak czegoś więcej niż po prostu zasypać nimi swoich potencjalnych klientów. Należy pamiętać, że praktycznie każdy posiada własne pisadło, dlatego tego typu upominek sam w sobie raczej nikogo nie zainteresuje. Ludzie są w stanie nabyć zwyczajny długopis za dosłownie grosze, dlatego należy wykazać się pewną kreatywnością i pomysłowym podejściem do designu swoich gadżetów.

Interesujący projekt – jak powinny wyglądać długopisy z nadrukiem?

Większość firm decyduje się na zamówienie najbardziej standardowych modeli poszczególnych gadżetów, zamieszcza na nich swoje logo, a następnie rozdaje je na wszystkich spotkaniach handlowych, będąc całkowicie zadowolonymi z rezultatów. Raczej nie trzeba podkreślać, że nie można w takiej sytuacji liczyć na szczególną efektywność marketingu. Aby reklama była skuteczna, powinno się nieco wyjść poza konwencje – tak naprawdę nikt nie zachwyci się zwyczajnym, firmowym pisadłem. Dobre długopisy z nadrukiem powinny być estetyczne same w sobie – projektując je, warto jest pomyśleć nad przyjemną dla oka i czytelną kompozycją, która będzie reklamować naszą firmę. Warto jest także zadbać o to, aby akcesoria te były dostępne w licznych wariantach kolorystycznych – w ten sposób nie tylko nasi potencjalni klienci będą mogli wybrać sobie taki, który najbardziej im przypadł do gustu, ale nawet długopisy reklamowe stojące w organizerze będą prezentować się o wiele lepiej.

Interesujący design jest bardzo istotny, lecz to samo tyczy się informacyjności. Bardzo dobrym pomysłem jest zamieszczenie na takim gadżecie nie tylko logo firmy, ale także kilka, podstawowych danych teleadresowych, dzięki czemu osoby zainteresowane nie będą miały problemów z odnalezieniem nas później.

Na długopisie reklamowym warto jest pozostawić nadruk z informacjami takimi jak:

  • Adres e-mail
  • Numer telefonu firmy
  • Adres korespondencyjny
  • Lokalizacja biura i działu obsługi klienta

Dane te nie mogą zajmować zbyt wiele miejsca na powierzchni akcesorium, muszą jednak pozostawać dostatecznie czytelne, aby nikt nie miał problemu z ich odszyfrowaniem.

Jakość ponad wszystko – w jakie długopisy reklamowe warto inwestować?

Jak już wcześniej wspomniano, nabycie taniego pisadła dla nikogo nie stanowi problemu. Jeśli chcemy zaoferować naszym klientom sprzęt, z którego będzie faktyczny użytek, nie ma sensu inwestować w najtańsze modele długopisów. Markowe gadżety, które szybko ulegają uszkodzeniu, nie stanowią w końcu dobrego świadectwa o naszej dbałości o detale. Z kolei, długopisy reklamowe o zauważalnie wyższej jakości wykonania, z pewnością bardzo dobrze wpłyną na nasz wizerunek, nawet jeśli operujemy w zupełnie innej branży. W ten sposób właśnie działa mentalność konsumenta – wybór swój bazuje on przede wszystkim na odczuciach i skojarzeniach z daną firmą.