Czy trzeba zamówić konkretną ilość gadżetów?

Każda firma jest zupełnie inna i ma inne potrzeby związane z reklamowaniem swojej działalności oraz docieraniem do obecnych i – w zamierzeniu – przyszłych klientów. Wybierając usługi z których będzie się korzystało lub innego rodzaju dostęp do określonego dobra, istotna jest możliwość dopasowania ich do swoich kryteriów. Dotyczy to w szczególności zamawiania towarów. Trudno sobie wyobrazić, że wchodząc do sklepu ktoś nam mówi ile poszczególnych artykułów mamy włożyć do koszyka. Nie jest więc tak też w sytuacji, gdy zamawia się gadżety reklamowe. Można nabyć ich praktycznie każdą ilość – dokładnie taką, jaką się w danej sytuacji potrzebuje. Nie ma narzuconej ilości na przykład paczek, co sprawiałoby, że trzeba zamówić powiedzmy sto lub dwieście takich samych produktów.

Elastyczna oferta gadżetów reklamowych

Dzięki elastycznemu podejściu do klienta z oferty na gadzety reklamowe może skorzystać praktycznie każdy. Jest to także dobra okazja, aby sprawdzić jak produkty prezentują się w rzeczywistości – można wtedy:

  • zamówić mniejszą ilość wybranych artykułów lub po trochę z kilku rodzajów
  • a dopiero potem domówić większą partię, kiedy stwierdzi się, że jest się z nich zadowolonym.

Podobnie można zadziałać, kiedy chce się dopiero po raz pierwszy zobaczyć, jak na dane produkty zareagują odbiorcy. Zamówienie niewielkich partii odbywa się więc zazwyczaj w sytuacjach:

  • chęci zweryfikowania faktycznego wyglądu produktów
  • sprawdzenia ich oddziaływania na odbiorcę
  • potrzeby dotarcia z drobnym upominkiem do niewielkiej ilości odbiorców
  • uzupełnienia posiadanych zasobów

Przypadki można jednak mnożyć, a każdy zainteresowany mógłby wskazać inne okoliczności, w których decyduje się na zamówienie takiej a nie innej wielkości artykułów i powody, dla których dokonuje takiego właśnie wyboru. Sytuacją, w której ściślej określona jest minimalna ilość artykułów i jest to liczba większa niż kilka sztuk jest ta, w której gadżety są w większym stopniu przygotowywany pod bardzo zindywidualizowane kryteria (wykraczające poza kolor czy napis, co jest standardowym wyborem). Wtedy po prostu nie byłoby opłacalne angażowania dodatkowych sił produkcyjnych, dla wykonania powiedzmy trzydziestu sztuk drobnego produktu.

Niski koszt gadżetów

Jedną z rzeczy, które rzucają się w oczy zaraz po wejściu na stronę prezentującą dostępne produkty jest ich niska cena. Uzasadnieniem, dla którego możliwe jest skonstruowanie oferty na tak tanie gadżety jest fakt, że są one produkowane na bardzo dużą skalę. Sprzęt został już przygotowany, dokonano na niego inwestycji, która zwraca się poprzez dużą liczebność klientów, jego koszt rozkłada się więc na wiele dalszych podmiotów. Zamawia się także duże ilości materiałów i elementów potrzebnych do wykonania poszczególnych ostatecznych artykułów, można więc wynegocjować za nie znacznie niższe ceny, co bezpośrednio przekłada się na niższy koszt samego produktu. Nie trzeba się więc martwić o to, że niska cena będzie nieuchronnie powiązana z niską jakością produktu, który się otrzyma.