Czy długopisy z grawerem to dobry pomysł na reklamę?

Jeżeli firmie zależy na zdobyciu konkretnego rodzaju klientów, to zainwestowanie w gustowne długopisy z grawerem wydaje się trafionym pomysłem. Warto jeszcze, żeby te długopisy trzymały jakość, a ich wygląd i użyteczność stanowiły atrakcyjne podkreślenie tak zwykłej czynności, jaką jest pisanie.

Długopisy z grawerem – klient nasz pan

Nie zawsze zamówienie długopisów z grawerem musi przybierać formę standardowej reklamy. Jeśli dany długopis reklamowy posiada odpowiednią wielkość i miejsce, na którym mogłaby być wygrawerowana sentencja, to dlaczego by nie skorzystać z takie formy nietuzinkowej reklamy? Klient nasz pan, dlatego każda propozycja, każdy pomysł i każda sugestia powinny być rozpatrywane i ewentualnie tak zmieniane, aby dopasować je do możliwości i efektów proponowanych przez konkretny produkt.

Często klienci potrzebują gadżetów, które będą reprezentować ich firmę na wewnętrznych eventach. Na nich właśnie gościom zostaną podarowane upominki, w których taki dobrze zaplanowany gadżet powinien się znaleźć. Dobrym tematem eventu jest okrągła rocznica powstania firmy, dobre zakończenie roku finansowego, czy też otwarcie nowego oddziału o dużym potencjale rozwojowym. Długopis reklamowy dołączony do upominku powinien godnie reprezentować firmę, dlatego musi być elegancki, wykonany z dobrych jakościowo materiałów i najlepiej klasyczny, aby trafić w gust jak największej ilości odbiorców. Grawerka wykonana na długopisie powinna ściśle wiązać się z eventem, który był powodem zamówienia tego rodzaju upominków.

Długopisy z grawerem – gust przede wszystkim

Gadżety, takie jak długopisy reklamowe z grawerem kojarzą się z eleganckim designem, który przywodzi na myśl poważne biuro prawnicze lub doskonałą pod względem jakościowym firmę doradczą. Oczywiście nie jest to regułą, ale faktycznie coś w tym jest. Czasami jeden taki długopis będzie do klienta przemawiał wyraźniej niż wszelkiego rodzaju gadżety teoretycznie funkcjonalne, ale niekoniecznie użyteczne. Długopis jest potrzebny każdemu nawet w dobie Internetu i popularnego nurtu oszczędności papieru. Każdy szanujący się przedsiębiorca posiada teczkę ze skóry lub innego eleganckiego tworzywa, w której nosi ważne dokumenty i pióro lub długopis towarzyszący mu w każdej biznesowej sytuacji. Jeśli będzie to dobrej jakości akcesorium, to zapewne chętnie niejednokrotnie zwróci się w potrzebie marketingowej do firmy, której logo na nim widzi.

Osoby zamożne lubią otaczać się przedmiotami wysokiej jakości nie tylko dlatego, żeby epatować swoim poziomem posiadanego majątku, ale również po to, aby z tego majątku w praktyczny sposób korzystać. Otaczanie się pięknymi przedmiotami to nic złego, dlatego, jeśli jako firma oferujemy gadżety reklamowe nie tylko mocno uniwersalne, ale również bardzo dobre jakościowo, to zapewne zyskamy sobie klientów różnego poziomu zamożności i takich, którzy lubią mieć w swoim otoczeniu przedmioty praktyczne, piękne i eleganckie. Warto się zastanowić, czy inwestycja w droższe gadżety się nam opłaci – jeśli tak, to nie ma na co czekać. Nasz przyszły klient powinien otrzymać od nas taki gadżet jak najszybciej.