Użycie drobnych gadżetów w celach marketingowych to dość znana praktyka, która, chociaż wymaga pewnego zaangażowania, potrafi przynieść naprawdę satysfakcjonujące efekty. Aby skutecznie wykorzystać długopisy reklamowe, trzeba jednak czegoś więcej niż po prostu zasypać nimi swoich potencjalnych klientów. Należy pamiętać, że praktycznie każdy posiada własne pisadło, dlatego tego typu upominek sam w sobie raczej nikogo nie zainteresuje. Ludzie są w …
Stosując docieranie do odbiorców z komunikatami o swojej obecności na ręku ma się całkiem spore pole do popisu. Duży potencjał kryje się także w nadchodzącym okresie wakacyjnym, w którym wykorzystuje się przedmioty o nieco innym charakterze niż te, stosowane na co dzień, choć częściowo są to także odpowiedniki tych normalnych rzeczy, lecz dostosowane do konkretniejszych okoliczności, stawiających w wakacyjnych …
Każda firma jest zupełnie inna i ma inne potrzeby związane z reklamowaniem swojej działalności oraz docieraniem do obecnych i – w zamierzeniu – przyszłych klientów. Wybierając usługi z których będzie się korzystało lub innego rodzaju dostęp do określonego dobra, istotna jest możliwość dopasowania ich do swoich kryteriów. Dotyczy to w szczególności zamawiania towarów. Trudno sobie wyobrazić, że wchodząc do …